Årsdag

Tjaaah…jeg ved det godt – der har været temmelig stille her på bloggen. Jeg er i gang med flere forskellige projekter, så tid er ikke det, jeg har haft mest af, og det er så desværre gået ud over min nærmest nyfødte blog. Øv!

Men jeg synes da lige jeg vil lade et par ord falde her på 1-års-dagen for min diagnose. Janni og jeg talte om, hvordan man dog markerer sådan en dag – det er jo ikke ligefrem en festdag, hvor man fejrer en munter begivenhed. Men så dumpede der et brev ned fra himlen med besked fra sygehuset om, at min MR-scanning af hjernen ikke har vist noget abnormt, og så blev der jo alligevel grund til at fejre dagen!

4 kommentarer to “Årsdag”

  1. Hej Kamilla.
    Sikke en dejlig besked på årsdagen. Håber i fejrede det godt og grundigt.

    Knus fra Jonna

  2. kamillakvam Says:

    Hej Jonna,
    Jo, det kan du tro, at vi gjorde!
    Sikken dog en skriveaktivitet, du lægger for dagen – må sige, at når du først kommer ud af skabet, så rykker du altså * LOL *.
    Dejligt med så mange kommentarer – nu kan jeg vist ikke klage længere!
    Kram
    Kamilla

  3. Hej Kamilla.
    Jamen jeg har jo også tiden lige nu, har ferie🙂
    Desuden havde jeg lige talt med min søster, og svigerinde. Det giver så meget energi pt. Min svigerinde er, efter mange forsøg, endelig blevet gravid, og deres glæde og forventninger smitter. Så hvis jeg nu talte med dem hver dag endte det måske med, at jeg måtte lave min egen blog🙂
    Sjovt som energi skaber mere energi.

    Knus

  4. kamillakvam Says:

    Hej Jonna,
    TIIILYYYYYYKKE til din søster og svigerinde!!!
    Ja, det er vidunderligt, at vi mennesker kan smitte hinanden med så megen energi og glæde – og jeg synes sandelig, det ville være spændende, hvis du lavede din egen blog; jeg skulle nok springe ud i fuldt flor som en trofast gæst!
    Knus Kamilla

Skriv et svar

