HAAALLOOOOOOOOOOO – er der nogen derude???

Jeg har altså mistet følingen med, om der rent faktisk er nogen, der følger mine skriverier, eller om jeg bare skriver ud i et tomt rumt. Så hvis der er nogen derude, er I så ikke søde at give Jer selv til kende – ellers kan jeg jo ligeså godt begrænse mig til skrivebordsskuffen.

Knus Kamilla

19 kommentarer to “HAAALLOOOOOOOOOOO – er der nogen derude???”

  1. charlotteenglev Says:

    …nænæ… du skal blive her… du holdt bare så lang en pause, at jeg holdt op med at checke bloggen…!

    Ved du godt at du inde i panelet kan se, hvor mange besøgende du rent faktisk har?

    Jeg har omkring 200 om dagen, så der er nok rigtig mange, der kigger ind uden at give lyd

    Du kunne også sætte et feed på, så folk får en mail, når der er nyt fra dig.

    Klem
    Charlotte

  2. kamillakvam Says:

    Hej Charlotte,
    Tak for hurtig ” krisehjælp ” – sad sgu og følte mig lidt alene i det store tomme rum i nat. Men der er nok mange, der har det som dig – de tror bloggen er gået i stå. Og jeg kan jo heller ikke forvente, at folk bliver ved at kigge herind, når der i lange perioder ikke sker en skid, og så ellers forvente øjeblikkelig respons, så snart jeg kaster et – i egne øjne -bevinget ord af mig…
    Angående al den teknik, så må du huske på, at Bedstemor And ikke er så dreven ud i den slags….eller hvem er det nu lige, jeg er!? For en cool business-woman er den slags vel peanuts…
    Kram
    Kamilla

  3. Hej du,

    Jeg hopper da skam ind engang i mellem og lige følger op på hvad du har skrevet, så du må endeligt ikke stoppe :o)

    Knus
    Carina

  4. Sanne Ntemi Says:

    Hej Kamilla
    Jeg følger også med🙂
    Kh sanne

  5. kamillakvam Says:

    Hej Sanne,
    Godt at vide!
    Kh
    Kamilla

  6. kamillakvam Says:

    Og selvfølgelig det samme til Carina – men jeg har skrevet til dig som svar på din kommentar om hærgebordet!
    Kh
    Kamilla

  7. Grete Johansen Says:

    hej Kamilla
    jeg er her såmænd også en gang imelllem.
    de bedste fredagshilsner fra Grete (J.)

  8. kamillakvam Says:

    Hej Grete,
    Det glæder mig, at du også er derude!
    Kh Kamilla

  9. Hej Kamilla

    Selvfølgelig vil jeg da gerne kigge ind.Havde bare lige glemt adressen,men nu er du lagt under “foretrukne”

    Flot,flot hår.

    K.H.LONE

  10. Kirsten Poulsen Says:

    Hej Kamilla!
    Altså, hvor er det godt, at du lige lagde en reminder på forum i dag, for der er jo det med kemohjerner, at de såååå nemt glemmer🙂
    (Hmmmm, ved godt, at lægevidenskaben benægter fænomenet, men alternativet er, at det så må være min alder, der gør mig glemsom – og det vil jeg helst ikke vide af.)

    Det er en super blog, du der har lavet dig, lækkert design og berigende, klogt og velskrevet indhold. Fedter ikke, mener det sq.

    “Krøller eller ej, vi æææælsker Kamillaaaaaaa”
    Jeg stopper nu, inden platheden bliver for stor, hehe…..

    Men du bad selv om kommentarer, så kan du lære det *LOL*

    KH Kirsten ( kirsten bp, på forum.)

  11. kamillakvam Says:

    Hej Kirsten,
    Hvor ér du bare sød!!! Og jeg synes bestemt ikke, at du er plat…jeg tåler såmænd mere af slagsen – man er vel ikke andet end et lille opmærksomhedshungrende blog-barn! * GG*
    Apropos kemohjerne så kender jeg det også – så hvis vi skal bevise, at lægevidenskaben tager fejl, må vi få hevet mig helt ud af Bedstemor And-stadiet – ellers kan de, også i mit tilfælde, henføre det til alder!
    Knus
    Kamilla

  12. kamillakvam Says:

    Hej Lone,
    Dejligt, du er her! Og tak for de rosende ord om håret – det er til fulde min frisørs fortjeneste. Hun skiftede hurtigt status fra talentløs til guddommelig…
    Knus
    Kamilla

  13. Kirsten Poulsen Says:

    Altså jeg glemte jo lige den her !

    Håber at linket virker, har testet det!

    KH Kirsten.

  14. Kirsten Poulsen Says:

    Hovsa, se lige, hvilken perle, jeg faldt over :o)

    (Kan ikke sættes ind som direkte link, så du må selv ha´ besværet med at kopiere og sætte ind.)

    KH Kirsten.

  15. kamillakvam Says:

    Kirsten!
    Ha…ha…ha – din skønne spøgefuld, du får virkelig både smilet og grinet frem i mig. Og det skulle jo være så befordrende for helbredet – jeg er sikker på, at evt. brystkræftceller ikke kan li’ når værtinden griner igennem. Jeg kan se, hvordan de ryster, de ynkelige stakler der måtte være der!!!
    Kram Kamilla

  16. Hej kamilla.

    Ja, skabslæseren er her sandelig også med jævne mellemrum🙂

    Hold da op hvor håret gror.

    Knus fra Jonna

  17. kamillakvam Says:

    Hej Jonna,
    Ja, det kan være en længere proces at komme ud af skabet! * LOL * –
    Så godt gået og tak for tilkendegivelsen…
    Knus fra Kamilla

  18. Jeg følger også med – Kan se det er noget tid siden du spurgte, men bedre sent end aldrig. jeg havde forlagt dit link til bloggen da jeg har erhvervet mig en Mac – Men nu kan jeg heldigvis følge med igen

    Dejligt også at læse kommentarerne

    Kamilla, sender dig et stort kram og mange tanker

  19. kamillakvam Says:

    Hej Mai,

    Dejligt at høre fra dig!
    Ja, det er godt nok længe siden, jeg har været aktivt skrivende. Håber snart at komme tilbage på sporet.
    Lad os lige snakkes ved snart!
    Returnerer kram og tanker
    Kamilla

Skriv et svar

