QUIZ

Hvem er dette?

¤ Bedstemor And

¤ En cool business-woman

¤ Ingen af delene

( Se svaret nedenfor )

Svar:  Ingen af delene.

Præmie for korrekt svar:  Du er udnævnt til sand ven!

8 kommentarer to “QUIZ”

  1. Hej Kamilla,

    Din blog er ny for mig – men hold da op, hvor er den interessant!! Tak for linket. Jeg skal vide at distribuere det videre.

    Hey, og endnu en gang: Du var den smukkeste skaldede quind, jeg nogensinde har set. Og dine kemokrøller klæder dig også forrygende. Du er sgu en meget heldig kvinde🙂

    Knus
    Mette

  2. kamillakvam Says:

    Hej Mette,
    Pyha, nu rødmer jeg sørme!
    Har lige talt med Helge i tlf. – din kusine er velkommen til at ringe til mig, anytime!
    Tak for de smukke, smukke ord…
    Knus
    Kamilla

  3. Sanne Ntemi Says:

    Hej Kamilla
    Du ser da smuk ud – også med kemokrøller. Jeg kan slet ikke genkende den kvinde der beskrives i historien om Bedstemor and!
    knus Sanne

  4. kamillakvam Says:

    Hej Sanne,
    Hvor er du bare dejlig! – Men billederne er altså også taget efter frisørens forvandling…
    Knus Kamilla

  5. charlotteenglev Says:

    Hej Kamilla

    Wuaw… sy’s hverken du ligner det ene eller det andet… du er bare lækker!

    Superflot hår, der er intet der skriger kemo mere

    Klem
    Charlotte

  6. kamillakvam Says:

    Charlotte – din vidunderlige kvinde!!! Tak!
    Krammer fra Kamilla

  7. Hej Kamilla.

    Jeg ser en smuk og skøn Kamilla, med et dejligt smil.
    Knus Birthe

  8. kamillakvam Says:

    Hej Birthe,
    Tusind tak –
    Alle I skønne kvinder får mig sgu til at rødme med alle Jeres komplimenter.
    Men altså, i øjeblikket nyder jeg bare en sløv søndag – og lige nu sidder jeg bare og er MORGENGRIM!!! –
    Burde også tage et billede af det! Jeg gider bare ikke i dag – jeg dovner virkelig igennem – skøøøønt!
    Knus Kamilla

Skriv et svar

