Bedstemor And er på vej tilbage i business!

Tjaaaah…hverken ukrudt eller kemokrøller forgår åbenbart så let! 

Her en lille uges tid efter min konfrontation med frisøren begynder frue-krøllerne så småt at titte frem igen. De er især aktive efter en go’ søvn, hvor jeg har ligget på håret, og nu ligner jeg sgu snart igen noget, der er løgn.

Men Janni kalder mig i det mindste bedstemor med slag i, og det er da betryggende, at hun stadig mener, der er lidt fut i mig, og at jeg trods alt ikke er blevet helt sat.

Og er jeg bare halvt så sejlivet som mine kemokrøller, så er der udsigt til mange års overlevelse, og til at jeg – også rent aldersmæssigt – når bedstemorstadiet.  Man må jo forsøge at se det positive i tingene….

2 kommentarer to “Bedstemor And er på vej tilbage i business!”

  1. Du et et utroligt, fantastisk menneske – det ved du sikkert godt, men det kan du ikke høre for tit. Jeg er imponeret over dig – hvordan energien strømmer ud af skærmen, når jeg læser det du har skrevet om så mange ubegribeligt svære ting… Livet vil dig det godt – det er helt sikkert! men du har F… også fortjent det!
    Stort knus!

  2. kamillakvam Says:

    Heeeeeey Mia…
    Hvor ér det dog skønt at høre fra dig!!!
    Tusind, tusind tak for de store og meget smukke ord – du ved godt, at det man siger om andre, siger mindst lige så meget om en selv, ikk?! Du er dejlig – og, ja for fanden, livet vil os det godt!!!
    Stort kram fra Kamilla

Skriv et svar

