Nu bor jeg i Andeby.

Så er det altså slut med at gå rundt og føle sig smart og med på beatet for denne gang. Da jeg kiggede mig i spejlet i morges, blev jeg hevet ned fra ” the top og the pop ” med et ordentligt brag. Det var nu ikke synet af Bedstemor And, der mødte mig. Næ…næ…det var Fætter Højben, der stirrede hensynsløst triumferende og øretæveindbydende højrøvet tilbage på mig. Jeg har ved gud aldrig set noget lignende. Nu taler vi ikke fruekrøller længere – nej, nu snakker vi brylcreme-bølger!!!

Nok hylder jeg en leg med roller, men jeg skulle dog mene, at de roller, jeg hidtil har leget med, har været en anelse mere interessante end det galleri fra Andeby, der nu trænger sig ind på mig og truer med at overtage min identitet.

Janni og jeg har tit talt om, hvor vigtigt det er, at man i parforholdet ikke låser hinanden fast i stivnede identiteter, fordi det giver meget mere krydderi, hvis man bevarer åbenheden over for hinanden. Men hvor spændende kan det lige være at falde i søvn med Bedstemor And og vågne op med Fætter Højben?!

Jeg tør sgu’ knapt at lægge mig til at sove i aften – gad vide, hvem jeg vågner op som i morgen???

4 kommentarer to “Nu bor jeg i Andeby.”

  1. Ha-ha, får vi snart nogle billeder?
    Knus fra Jonna

  2. kamillakvam Says:

    Hej Jonna,
    Tjooooh…men det er nok ret sigende, at jeg ikke er nær så hurtig på aftrækkeren, når det gælder om at få knipset Bedstemor- og Højbenbilleder….
    Knus fra Kamilla

  3. Hej Kamilla

    Jeg synes at have mindedes at have læst et sted ,at du ikke er til det korrekte,pæne,polerede,så gå du bare rundt et stykke tid som forskellige Anders And figurer.HI,HI

    Inden jeg fik min 1. klipning i April, havde jeg ladet håret gro i lang tid for ligesom at få lidt pandehår med.Der lignede jeg Madam MIM.

    Nu venter den 4. klipning snart ( kemoslut midt i november)benene ligner pelsdyr,hvis ikke jeg har skraberen igang flere gange ugt. så der må være noget grokraft i sådan en gang kemo.

    K.H.LONE

  4. kamillakvam Says:

    Hej Lone,
    Ha…ha…ha – you just said it!
    Jeg bevæger mig videre i Anders And-galleriet, og måske når jeg også til Madam Mim-stadiet!…
    Kh Kamilla

Skriv et svar

